ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "Κ Ο Υ Κ Λ Ο Σ Π Ι Τ Ο"

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ (στίχοι)





ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ


«Η εκπαίδευση στη μουσική είναι ανάγκη επιτακτική γιατί περισσότερο από οτιδήποτε στον κόσμο ο ρυθμός και η αρμονία επηρεάζουν το ενδότερο κομμάτι του εαυτού μας, και ο καθένας από εμάς θα πρέπει να ξέρει πως να το χαλιναγωγήσει.» 
"Πλάτωνας"                                                      





(Το κομπιούτερ)

Στο κομπιούτερ τίκι - τίκι
γυροφέρνει το ποντίκι,
πάει με το δικό μου χέρι
ψάχνω να' βρω πόσα ξέρει.

Αν τα θέλω, μου μαθαίνει
από μένα περιμένει,
καύσιμά του το μυαλό μου
το γεμίζω για καλό μου.

Είναι άξιος βοηθός μου
φίλη μηχανή του κόσμου,
τάχα, θα μπορούσε η γνώση
και καρδούλα να του δώσει;




( Μια ωραία Πεταλούδα )



Μια ωραία πεταλούδα, Μια ωραία πεταλούδα

Μια ωραία πεταλούδα, σ' ένα κάμπο μια φορά ζούσε κι ήταν μια χαρά.

Λάμπουν κόκκινες πιτσίλες, Λάμπουν κόκκινες πιτσίλες

Λάμπουν κόκκινες πιτσίλες στα γαλάζια της φτερά...

Όλο τον καιρό γυρίζει, Όλο τον καιρό γυρίζει

Όλο τον καιρό γυρίζει και τα άνθη χαιρετά...

Όταν έρθει ο χειμώνας, Όταν έρθει ο χειμώνας

Όταν έρθει ο χειμώνας πέφτει κάτω και ψοφά

κι όταν έρθει καλοκαίρι ζωντανεύει και πετά.


Άκουσε το εδώ









( Περνά, περνά η Μέλισσα )



Περνά, περνά η μέλισσα
με τα μελισσόπουλα
Και με τα παιδόπουλα

Περνά, περνά η μέλισσα
με τα μελισσόπουλα
Και με τα παιδόπουλα

-Τι θέλεις το κόκκινο τριαντάφυλλο ή το άσπρο γιασεμί;
-Το κόκκινο τριαντάφυλλο.
-Πήγαινε από εκεί.

Περνά, περνά η μέλισσα
με τα μελισσόπουλα
Και με τα παιδόπουλα

Περνά, περνά η μέλισσα
-Τι θέλεις το κόκκινο τριαντάφυλλο ή το άσπρο γιασεμί;
-Το άσπρο γιασεμί
-Έλα από εδώ

Περνά, περνά η μέλισσα
με τα μελισσόπουλα
Και με τα παιδόπουλα...


Άκουσε το εδώ




(Η κουκουβάγια )



Πάνω στη βελανιδιά  κάθεται μια κουκουβάγια
Έχει μάτια γουρλωτά  και φωνάζει δυνατά...

Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα…
Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα…

Στης νυχτιάς τη σιγαλιά  κάποιοι γρύλοι τραγουδάνε
μα η κυρα Κουκουβά  τους φωνάζει δυνατά…

Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα…
Κουκουβά, κουκουβά, Κουκουβά, βα βα βα βαα…


Άκουσε το εδώ




( Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι ) 

          

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ' αγοράσω ένα κοκοράκι.
Το κοκοράκι κι-κι-ρι-κι-κι
Να σε ξυπνάει κάθε πρωί.



Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ' αγοράσω μία κοτούλα
Η κοτούλα κοκοκο
το κοκοράκι Κι-κι-ρι-κι-κι-κι
θα σε ξυπνάει κάθε πρωί.



Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ'αγοράσω μια γατούλα
Η γατούλα νιάου-νιάου,
η κοτούλα κοκοκό
Το κοκοράκι κι-κι-ρι-κι-κι
Θα σε ξυπνάει κάθε πρωί



Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ'αγοράσω ένα σκυλάκι.
Το σκυλάκι γάου-γάου,
η γατούλα νιάου - νιάου
η κοτούλα κοκοκό
Το κοκοράκι κι-κι-ρι-κι-κι
Θα σε ξυπνάει κάθε πρωί



Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ'αγοράσω ένα προβατάκι
Το προβατάκι μπε μπε μπε,
το σκυλάκι γάου-γάου,
η γατούλα νιάου - νιάου,
η κοτούλα κοκοκό,
το κοκοράκι κι-κι-ρι-κι-κι
θα σε ξυπνάει κάθε πρωί.


Άκουσε το εδώ











(Ήταν ένας γάϊδαρος)


Ήταν ένας γάιδαρος με μεγάλ’ αυτιά
το παχνί δεν τ’ άρεσε, ήθελ’ αρχοντιά

Ήθελε η μούρη του να φορέσει σέλα
και να καμαρώνεται με το σύρε κι έλα

Στο δρόμο που επήγαινε είδε μι’ αλεπού
γάιδαρε, τον ρώτησε, για πού, για πού, για πού

Δε σου λέω, αλεπού, τι δρόμο θε να πάρω
την κακή τη σκέψη σου την ξέρω κυρα-Μάρω







(Αχ κουνελάκι)
Αχ κουνελάκι κουνελάκι
ξύλο που θα το φας

Μέσα σε ξένο περιβολάκι
τρύπες γιατί τρυπάς ;

Μη μου σουφρώνεις τη μυτούλα
μη μου κουνάς τ' αυτιά

Μη μου κλείνεις το ματάκι
είσαι μια ζωγραφιά !


 Άκουσε το εδώ







(Γύρω-γύρω όλοι)


Γύρω-γύρω όλοι
στη μέση ο Μανώλης
χέρια-πόδια στη γραμμή
κι όλοι κάθονται στη γη
κι ο Μανώλης στο σκαμνί



(Βαρκούλα του ψαρά)

Βγαίν’ η βαρκούλα, βγαίν’ η βαρκούλα του ψαρά
από το περιγιάλι, βαρκούλα, βαρκούλα
από το περιγιάλι, βαρκούλα του ψαρά
Κι απλώνει ο ναύτης, κι απλώνει ο ναύτης με χαρά
τα δίχτυα του και πάλι, βαρκούλα, βαρκούλα
τα δίχτυα του και πάλι, βαρκούλα του ψαρά
Το φεγγαράκι, το φεγγαράκι τον γιαλό
τον κάνει σαν καθρέφτη, βαρκούλα, βαρκούλα
τον κάνει σαν καθρέφτη, βαρκούλα του ψαρά
Και κάθε ψάρι, και κάθε ψάρι παχουλό
μέσα στα δίχτυα πέφτει, βαρκούλα, βαρκούλα
μέσα στα δίχτυα πέφτει, βαρκούλα του ψαρά
Πολύ κουράστη-, πολύ κουράστηκες ψαρά
τα ψάρια είναι δικά σου, βαρκούλα, βαρκούλα
τα ψάρια είναι δικά σου, βαρκούλα του ψαρά

Και πούλα τα, και πούλα τα στην αγορά
να θρέψεις τα παιδιά σου, βαρκούλα, βαρκούλα
να θρέψεις τα παιδιά σου, βαρκούλα του ψαρά 

Άκουσε το εδώ






  (Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ)


Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ,
Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου Χέρια τα χτυπώ

Χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ,
Χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ
  
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ,
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ

Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά χα χα –
Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά χα χα
μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ

κι άμα θες απ’ την αρχή ξαναρχινώ.



(Το χοντρό μπιζέλι)



Το χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.
Μ’ ένα πράσινο καινούργιο παπιγιόν
προχωρώ για τον χορό των μπιζελιών

Ήρθ’ η ώρα πια και γω, ήρθ’ η ώρα πια και γω
να χορέψω με λαχτάρα, αγκαλιά με μι’ αγκινάρα
το πρώτο μου ταγκό.

Βλίτο και σπανάκι χορεύουνε συρτάκι
χορεύουνε συρτάκι στο χορό των μπιζελιών
κι η μπάμια η μεγάλη χορεύει πεντοζάλη
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν

Ήρθ’ η ώρα πια και γω, ήρθ’ η ώρα πια και γω
να χορέψω με λαχτάρα, αγκαλιά με μι’ αγκινάρα
το πρώτο μου ταγκό.















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.