ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ "Κ Ο Υ Κ Λ Ο Σ Π Ι Τ Ο"

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ


20 Νοεμβρίου, Παγκόσμια μέρα δικαιωμάτων του παιδιού.

Όλα τα παιδιά έχουν συγκεκριμένα δικαιώματα που ορίζονται από τις Διεθνείς Συμβάσεις, το Σύνταγμα και τους νόμους. Το σημαντικότερο κείμενο για τα Δικαιώματα του Παιδιού είναι η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού του ΟΗΕ.
Η Σύμβαση αυτή, που υπογράφτηκε το 1989 από τα κράτη-μέλη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών...
ρυθμίζει τις υποχρεώσεις των κρατών για την προστασία και προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού. Το 1992 έγινε νόμος και στην χώρα μας (νόμος 2101/92).

Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού περιλαμβάνει τρεις μεγάλες κατηγορίες δικαιωμάτων:
Προστασία (από κάθε μορφής κακοποίηση, εκμετάλλευση, διάκριση, ρατσισμό, κ.λπ.)
Παροχές (δικαίωμα στην εκπαίδευση, την υγεία, την πρόνοια, την ψυχαγωγία, κ.λπ.)
Συμμετοχή (δικαίωμα στην έκφραση γνώμης, την πληροφόρηση, τον ελεύθερο χρόνο, κ.λπ.)






ΝΑ ΕΧΩ ΟΝΟΜΑ, ΕΠΩΝΥΜΟ
ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ



ΝΑ ΛΕΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ !!!


ΝΑ ΕΧΩ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ 
ΝΑ ΖΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΠΙΤΙ !!!


ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ !!!


ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ !!!


ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ
ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ !!!



ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΝΟΜΑΙ !!!



ΝΑ ΖΩ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ !!!



ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ !!!



ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ !!!



ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ
ΝΑ ΜΕ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ !!!



ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ
ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ !!!

UNICEF - H Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
http://www.unicef.gr/symbs.php

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.